Eventmanagement voor Fonds Kerk en Wereld

Het eerste symposium voor fonds Kerk & Wereld

In opdracht van Impact Marketeers organiseerde ik voor fonds Kerk & Wereld hun allereerste symposium. Organisaties en kerken kunnen bij dit fonds subsidies tot €15.000 ontvangen voor hun project. Om de nieuwe koers voor de komende jaren te presenteren, werd dit symposium georganiseerd. De doelgroep: de achterban van het fonds; partners en met name afgevaardigden van kerken en organisaties die geïnteresseerd zijn in het fonds.

Omdat het het eerste symposium van het fonds betrof, was de opdracht vanuit Impact Marketeers duidelijk: we moesten het fonds echt goed op de kaart zetten. En dat is goed gelukt! Maar met goede sprekers, lekkere hapjes en drankjes, een creatieve styliste, een getalenteerde video- én fotograaf en een mooi programma kon dat natuurlijk ook niet anders…

Het Symposium vond plaats in de Jacobikerk in Utrecht: een prachtige kerk die in de afgelopen jaren steun ontving van fonds Kerk & Wereld.

Gelijk bij binnenkomst konden bezoekers 1 of 2 ’tickets’ kiezen voor de workshop die zij tijdens het programma wilden volgen. De uitdaging was om de bezoekers op de dag zelf een workshop te laten kiezen, en tegelijkertijd alle workshops ongeveer even vol te krijgen. De oplossing: mooie zuilen met een korte uitleg van de workshops én voldoende tickets die de bezoekers konden meenemen.

Tijdens het symposium was er tijdens het koffiemoment en de borrel voldoende gelegenheid voor bezoekers om in gesprek te gaan met de commissie van fonds Kerk & Wereld. Want dat wil je natuurlijk, als je in de toekomst een aanvraag bij dit fonds wilt doen…

Het programma zat boordevol inspiratie, met inspirerende talks van Kyra Haerkens en Tim Vreugdenhil, muziek verzorgd door Jolien Damsma, diverse creatieve en sportieve workshops waar bezoekers uit konden kiezen en tot slot een informatief interview over de nieuwe koers die het fonds de komende jaren in gaat.

Na afloop van het programma kon er lekker nageborreld worden en kon de commissie weer volop met vragen worden bestookt. Bezoekers gingen niet met lege handen naar huis: bij de uitgang stond er chocola en een kaartensetje voor hen klaar. Al met al een geslaagd evenement voor dit mooie fonds! Ik hoop van harte dat alle bezoekers aan de slag gaan met het indienen van hun projectplan en dat er veel verschil wordt gemaakt met hun projecten.

Opdrachtgever // Impact Marketeers: https://impactmarketeers.nl/, namens fonds Kerk en Wereld: https://protestantsekerk.nl/onderwerp/kerk-en-wereld/
Locatie // Jacobikerk: https://www.jacobikerk.nl/
Styling // Paper Planes: https://paper-planes.nl/
Muziek // Jolien Damsma: https://www.jolienmusic.com/
Techniek // Tomanage: https://www.tomanage.nl/
Catering // Qeet: https://qeet.nl/
Gebak // Bakker Blom: https://www.bakkerblom.nl/
Fotografie // Denise Tekelenburg: https://denisetekelenburg.nl/
Videografie // Driehuijs Productions: http://driehuijsproductions.com/

boek sparsessie →

Ik blok iedere week tijd in mijn agenda om, geheel vrijblijvend, 30 minuten gratis te sparren. Zo leren we elkaar niet alleen een beetje kennen, maar ontdekken we ook manieren waarop ik jou het beste kan helpen!

Gratis samen sparren?

© Studio ZILA  |  Fotografie door Studio Lin Maakt |  Algemene voorwaarden  |  Privacyverklaring